Strona główna » Hej Kołobrzeg, czyli trzy dni totalnego relaksu

Hej Kołobrzeg, czyli trzy dni totalnego relaksu

by HAART
diune hotel kołobrzeg - haart.pl blog diy zrób to sam

To jedno z najdziwniejszych zaproszeń jakie otrzymałam. Dziwne, ale szalenie przyjemne i romantyczne, bo jak inaczej opisać pomysł ukochanego na uczczenie pierwszej rocznicy bloga. Zaraz wszystko Wam opowiem. Z Kołobrzegu.

Tajemnica w Kołobrzegu

Asię z bloga 2legs2long obserwowałam od jakiegoś czasu na Instagramie. Przyciągnęła mnie dobrymi zdjęciami, klimatem, ale przede wszystkim POMYSŁEM na siebie w sieci. O co chodzi? O TAJEMNICZOŚĆ. Nikt nie wie jak Asia wygląda, czym się zajmuje, gdzie pracuje itd. Mówiąc najprościej, można zobaczyć jej NOGI, ale nie twarz 🙂

Jej partner wpadł na szalony pomysł, zorganizowania spotkania niespodzianki, z okazji pierwszej rocznicy powstania 2legs2long.  Postanowił zaprosić na to spotkanie osoby, które Asia lubi i obserwuje w sieci, ale których nigdy nie poznała. Nie mówimy tu o kolacji czy obiedzie, ale o całym weekendzie w Kołobrzegu. Pomysł był na tyle szalony i romantyczny, że się zgodziłam. Zsynchronizowanie wszystkich działań, zamówienie transportu, atrakcji, utrzymanie planów w tajemnicy, wymagało od niego naprawdę sporo pracy.  Byłam zachwycona kreatywnością i  pewnością, że się dogadamy. Pamiętajmy, że nigdy się nie spotkałyśmy, nie rozmawiałyśmy, a nie wszyscy są tacy, jak się nam wydaje na podstawie zdjęć zamieszczonych w internecie.

Asia wiedziała tylko tyle, że leci do Kołobrzegu i na lotnisku spotka dwie dziewczyny, które będą jej towarzyszyć. Podziwiam jej odwagę, bo nie wiedziała nawet w jakim hotelu się zatrzymamy. Jak się później okazało, od rana sprawdzała IstaStory szukając wskazówek. Moją największą obawą było to, że się nie znajdziemy. Czy w realu wyglądam tak jak na zdjęciach, czy mnie pozna, czy wie, że jestem bardzo niska, czy będzie mile zaskoczona, że to właśnie ja będę jej towarzyszyć? Na lotnisku odnalazłam Martę z bloga URODA i WŁOSY, którą również zaproszono na szalone urodziny bloga.

Tomek T. w Kołobrzegu

20 minut przed  odlotem puściłam zdjęcie pokazujące samolot. Ułatwiłam sprawę 🙂 Asia napisała do mnie i odnalazłyśmy się w wielkim tłumie. Niesamowite, że od razu zaczęłyśmy rozmawiać tak, jakbyśmy się znały od dawna. Bez dziwnego „dzień dobry, mam na imię Asia”. Wsiadłyśmy do samolotu, a po chwili usiadł koło mnie Tomek Tomczyk. Spojrzałam na niego i pomyślałam „to jest naprawdę dziwny weekend”. W prezencie dostałam kilka rad dotyczących blogowania i przyszłości blogosfery.

Jason Hunt kominek tomek tomczyk kołobrzeg - haart.pl blog diy zrób to sam 1

Kołobrzeg

Doleciałyśmy do Szczecina, gdzie czekał na nas kierowca.  Kilkadziesiąt minut przegadane w samochodzie i byłyśmy w hotelu.  Tu kolejne zaskoczenie. Wiedziałam, w którym hotelu się zatrzymamy, ale nie spodziewałam się, że każda z nas zamieszka w oddzielnym, dużym apartamencie. Diune Hotel przygotował program na najbliższe dwa dni. Na stole znalazłam prezenty, listy, zaproszenia do spa i przez chwilę miałam wrażenie, że to moje urodziny 🙂

diune hotel kołobrzeg - haart.pl blog diy zrób to sam 2

Butelka wina i spacer po plaży przełamał ostatnie lody. O 20-tej zaplanowano kolację w restauracji Lobster w Marine Hotel, a my wiedziałyśmy, że na Asię czeka kolejna niespodzianka. W hotelowym lobby pojawiły się Ania  (blog Ania Maluje) i Basia (blog Call Me Blondieee) z wielkim prezentem, a Asi opadła szczęka z zaskoczenia. Zjadłyśmy pyszną kolację, wypiłyśmy kilka butelek wina i przegadałyśmy pół nocy.

diune hotel kołobrzeg - haart.pl blog diy zrób to sam 3

Poranny pilates na plaży, śniadanie, sauna i masaż w Wellness to tylko część sobotnich atrakcji. Byłam tak zrelaksowana i rozluźniona, że chciałam tylko położyć się na tarasie i nic, ale to nic, nie robić. Dziewczyny wyciągnęły mnie na wycieczkę rowerową. Przejechałyśmy kilka kilometrów, odwiedziłyśmy port i część miasta. Oczywiście zatrzymałyśmy się na obiad i ciacho, a po południu ponownie wylądowałam w strefie saun.

haart banner 100 zł airbnb
diune hotel kołobrzeg - haart.pl blog diy zrób to sam 4

Wieczorem czekała nas uczta w Restauracji Arte w Diune Hotel. Przyjęto nas po królewsku. 6 kelnerów jednocześnie podawało dania, menu obfitowało w regionalne produkty, a sękacz kołobrzeski podbił moje serce.  Dawno nie jadłam tak pysznej zupy (rosół z pierożkami z gęsiną), ale mistrzostwem świata była tarta z serem „Wrzeciono” od Pana Plicha, podana ze szparagami i truskawkami. Kołobrzeg zapamiętam pysznie.

diune hotel kołobrzeg - haart.pl blog diy zrób to sam 5

Wszystkie opisane miejsca, atrakcje, potrawy, Kołobrzeg, zobaczycie na filmie, który najlepiej oddaje klimat tego weekendu. Koniecznie dajcie kciuk w górę i kliknijcie SUBSKRYBUJ ↓↓↓

you tube film kołobrzeg - haart.pl blog diy zrób to sam 6

Kołobrzeg – udało się?

Weekend w Kołobrzegu uważam za wyjątkowo udany. Cieszę się, że poznałam Asię i choć nie mogę Wam zdradzić szczegółów z jej życia zapewniam, że to szalenie miła i otwarta dziewczyna. Przegadałyśmy wiele godzin, momentami o bardzo trudnych i intymnych sprawach. Czasem tak jest, że zaczynasz rozmowę i po kilku zdaniach wiesz, czy nadajecie na tej samej fali. Kolejny raz poczułam, że blogowanie daje mi dużo więcej niż zakładałam.